Garantie
De standaard garantie van de garagedeurmotoren is 3 jaar vanaf de productiedatum die op de motor is aangeduid. Voor de Dexxo Pro en Dexxo Optimo is de garantie 5 jaar vanaf de productiedatum.
De garantie op besturingen bedraagt 2 jaar vanaf de productiedatum
De garantie op zonnepanelen voor onze motoren bedraagt 5 jaar vanaf de productiedatum .
De garantie op batterijen voor de Oximo WireFree RTS bedraagt 2 jaar
De garantie op hekmotoren bedraagt 3 jaar vanaf de productiedatum
Binnen garantietermijn, maar buiten garantievoorwaarden
Uitsluiting van garantie:
Product blootgesteld aan mechanische impacten.
Oxidatie van het product.
Behuizing doorboord, ingeslepen of uitdrukkelijk beschadigd.
Product geopend door de klant.
Effecten die ontstaan na thermisch werken van de motor.
Andere defecten die direct afleidbaar zijn uit foutieve montage of aansluiting
(parallel geschakelde motoren, kortsluiting, niet conforme aansturing,...).
Producten beschadigd door blikseminslag.
Onleesbaar gemaakte productiecodes of productiedatum op het product.
In deze gevallen zal het product vervangen worden tegen uw normale aankoopprijs.
Toepassing van garantie
De verzendkosten van de producten die ter analyse of ter vernietiging zijn opgestuurd, zijn ten laste van de klant.
myHomecenter neemt de kosten voor het verzenden van een gerepareerd product of een vervangend nieuw product onder garantie op zich.
Een product dat onder garantie vervangen werd, wordt als eigendom van myHomecenter beschouwd en zal niet teruggestuurd worden.
Het teruggezonden product zal geanalyseerd worden. Indien het een defect onder garantie betreft sturen wij u het gerepareerde product of een nieuw gelijkwaardig product toe. Een specifiek analyserapport zal bij het teruggestuurde product worden toegevoegd in geval van reparatie.
Om een correcte analyse op het teruggezonden product te kunnen uitvoeren, hebben wij uw medewerking nodig. Uw aankoopbewijs en een melding van het geconstateerde probleem, bijvoorbeeld “reageert niet op de zonsensor” stelt ons in staat een gerichte analyse uit te voeren. Retour formulier betreffende garantie.
Wat te doen bij klachten
We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@myhomecenter.nl Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr . Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.
© 2024 www.myhomecenter.nl - Powered by Shoppagina.nl